تولید کننده نازل برج خنک کننده تولید کننده نازل برج خنک کننده .

تولید کننده نازل برج خنک کننده

تولید کننده نازل برج خنک کننده – نازل برج خنک کننده مهتاب گستر

نازل برج خنک کننده:

هنگامی که می خواهید چند نازل برج خنک کننده برای برج خنک کننده خود خریداری کنید. ما می توانیم به شما کمک کنیم انواع مختلفی از نازل های برج خنک کننده را تهیه کنید. اگر می خواهید انواع نازل برج خنک کننده را خریداری کنید، امروز با کارشناسان فروش برج خنک کننده مهتاب گستر تماس بگیرید، تا بتوانید کولینگ تاور مورد نیاز خود و نیز نازل برج خنک کننده را با قیمت عالی خریداری کنید.

نازل برج خنک کننده چیست؟

نازل برج خنک کننده یکی از لوازم جانبی مهم برج خنک کننده است. به طور گسترده ای در برج خنک کننده جریان متقابل و برج خنک کننده جریان جریان استفاده می شود.

هنگامی که آب با فشار خاصی توسط نازل ها جریان پیدا کرد، آب داغ را درون نازل ها چرخانده و سپس از پایین نازل دور می شود. برای ساختن هر نازل برج خنک کننده ورودی و خروجی نیاز است.

ورودی به لوله آب متصل می شود و خروجی به منظور یکنواخت و مداوم پاشش آب دارای طراحی خاصی است. و سپس آب را پر کنید تا برج خنک کننده پر شود.

طراحی نازل برج خنک کننده:

به منظور طراحی نازل برج خنک کننده در یک سیستم خنک کاری رعایت چند نکته اساسی ضروری می باشد. پارامتر اول در طراحی نازل برج خنک کننده شعاع پاشش آن می‌ باشد. به منظور رسیدن به شعاع پاشش مورد نیاز در طراحی سیستم توزیع آب رعایت دو نکته اساسی الزامی می باشد.

نکته اول فشار کاری برای رسیدن به شعاع توزیع آب مورد نظر در طراحی و نکته دوم فاصله خروجی سر نازل برج خنک کننده تا سطوح خنک کننده می باشد. با رعایت فاصله استاندارد نازل برج خنک کننده از سطوح تبادل حرارت یا پکینگ و همچنین تامین فشار کاری لازم استاندارد، دوش ‌های ثابت کولیمگ تاور به شعاع پاشش در نظر گرفته شده در طراحی خواهد رسید.

پارمتر دوم در طراحی نازل برج خنک کننده، میزان پاشش آب نسبت تغییر سطح مقطع خروجی به سطح مقطع ورودی می باشد. این نسبت تغییر سطح مقطع در نازل برج خنک کننده در واقع مهم ترین پارامتر طراحی می باشد.

ویژگی های مهم نازل برج خنک کننده:

·        گرفتگی کم به علت طراحی سطح صاف.

·        مقاومت بالا در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی.

·        تمیز کردن با تلاطم بالا در بدنه نازل ( تمیز کردن خود).

·        نصب آسان بر روی سیستم لوله کشی به دلیل طراحی چند ضلعی.

·        آب بر روی سطوح تبخیر اسپری شده و عملکرد بالا را تضمین می کند.

·   نازل های کولینگ تاور آب داغ را بطور مستقیم بر روی برج خنک کننده تخلیه می کند و به منظور فراهم آوردن الگوی یکنواخت اسپری آب نازلها آب را بر روی پکینگ ها و سطوح تبخیر تخلیه می کنند.

مزایای نازل برج خنک کننده:

·        عملکرد کارآمد

·        عدم مسدود کردن

·        طراحی فشار کم

·        سازگاری عملیاتی

·        مقاوم در برابر خورگی

·        به راحتی نصب می شود.

·        هزینه کمتر با طول عمر طولانی.

·        اسپری مخروطی به صورت منحصر بفرد توزیع ثابتی را تضمین می کند.

·        فشار مناسب از طریق نازل برج خنک کننده باعث صرفه جویی کمتر در هزینه کار زیادی می شود.

نصب نازل برج خنک کننده:

به منظور نصب نازل برج خنک کننده در سیستم پاشش آب برج خنک کننده باید دقت نمود نوع سیستم پاشش آب ثابت می‌باشد یا چرخشی. درصورتی که سیستم پاشش آب کولینگ تاور چرخشی باشد (برج خنک کن مخروطی) از نازل چرخشی یا پروانه ای به عنوان هد آب پخش کن یا اسپرینکلر استفاده می شود.

انتخاب سایز اسپرینکلر برج خنک کننده وابسته به سایز ورودی و خروجی و دبی آب در گردش متغیر می‌ باشد. معمولاً فشار کاری آب پخش کن برج خنک کننده (اسپرینکلر برج خنک کننده) بین 2 الی 2.5 بار می باشد. اسپرینکلر برج خنک کننده عموماً بر روی لوله ورودی به صورت مستقیم قرار می گیرد و توسط پیچ خودکار و یا رزوه اتصال می یابد .جهت آب بند کردن اسپرینکلر برج خنک کننده یا آب پخش کن و لوله ورودی کولینگ تاور از چسپ های مخصوص استفاده می‌شود.

لوله‌ های خروجی اسپرینکلر برج خنک کننده عمدتاً بین 4 تا 6 عدد می باشد. این لوله ‌ها قبل از نصب سوراخ کاری شده و دارای درپوش می ‌باشند. پس از اتصال لوله‌ های خروجی اسپرینکلر برج خنک کننده آب با چرخش این تجهیز بر روی سطوح خنک کننده از سوراخ ‌های خروجی لوله تخلیه می‌ شود. رعایت فواصل و قطر سوراخ در لوله های خروجی اسپرینکلر برج خنک کننده یا آب پخش کن از اصول مهم نصب این تجهیز گردش آب در کولینگ تاور می‌ باشد.

در صورتی که سیستم پاشش آب در برج خنک کن از نوع ثابت باشد از یک سری بست ‌های کمربندی و گاهاً مغزی جهت اتصال نازل برج خنک کننده به لوله های ورودی برج خنک کننده استفاده می‌ شود. به منظور آب بندی کامل نازل برج خنک کننده به بست کمربندی و یا مغزی توصیه می ‌شود و از نوار تفلون و اورینگ (واشر پلاستیکی) نیز استفاده شود.

تولید کننده نازل برج خنک کننده:

ما امیدواریم که این وبلاگ کوتاه به شما کمک کرده باشد تا درک بهتری از متغیر هایی که می توانند بر تأثیر عملکرد برج خنک کننده تأثیر بگذارند، به دست آورید. اگر می خواهید در مورد گزینه های گولینگ تاور که شرکت مهتاب گستر ارائه می دهد بیشتر بدانید یا می خواهید با یکی از تکنسین های برج خنک کننده ما بررسی تعمیر و نگهداری کنید، امروز با ما تماس بگیرید و قرار ملاقات بگذارید. ما در صدد ارائه بهترین راه حل های برج خنک کننده صنعتی هستیم و مطمئن هستیم که در صورت نیاز می توانیم به شما کمک کنیم.

برج های خنک کننده، اگر چه ماشین های قدرتمندی هستند، اما برای اطمینان از عملکرد صحیح آن ها در بالا ترین بازده به بازرسی های دقیق نیاز دارند. یکی از مهم ترین اجزای نگهداری، پیشرانه دنده برج خنک کننده است. کارشناسان خدمات برج خنک کننده یا کولینگ تاور در شرکت مهتاب گستر می توانند به شما در نگهداری، تمیز کردن و تعمیر درایو های دنده برج خنک کننده، اسپرینکلر برج خنک کننده، نازل برج خنک کننده، پکینگ برج خنک کننده، قطره گیر برج خنک کننده و فن های برج خنک کننده کمک کنند.

گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های برج خنک کننده و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برج خنک کن و فرایند تولید برج خنک کننده و همچنین سؤالات بیشتر در مورد راه حل های کمکی برج خنک کننده یا سایر دستگاه های خنک کن و نیز اطلاع از قیمت نازل برج خنک کننده، لطفاً با کارشناسان و متخصصان مهتاب گستر از طریق شماره تماس های 02186127232 و 09127051674 در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات ما، از جمله سیستم مدیریت روغن قابل حمل برای برج خنک کننده، از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید. ما خوشحال خواهیم شد که در مورد مناطقی که خدمات می دهیم و کیفیت ساختی که می توانیم برای تعمیر یا نو سازی درایو های چرخ دنده برج خنک کننده شما به ارمغان آوریم، به شما بیشتر بگوییم. همچنین می توانید می توانید برای تصفیه آب و فروش قطعات برج خنک کننده با ما تماس بگیرید.

برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص مهتاب گستر در تماس باشید.

 سپاس از سایت یو آپلود


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۹:۰۳ توسط:شرکت مهتاب گستر موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده